Nápadník do hodin výtvarné výchovy :
Jašurková, Petra
Nápadník do hodin výtvarné výchovy : nápadník pro ty, kdo skrze vlastní tvorbu chtějí pochopit, co nám sděluje tak zvané "abstraktní umění" / Petra Jašurková - 1. vydání - 151 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm - Učitelův autopilot . - Učitelův autopilot .
Obsahuje bibliografii
Kniha přináší inovativní, srozumitelnější způsob výkladu umění moderny a současného výtvarného umění (od abstrakce po postmodernu), které se ve školách obvykle z nedostatku porozumění obchází. Jednotlivé výtvarné směry jsou představeny prostřednictvím praktických výtvarných etud, založených na relační metodě výstavby obrazu. Novým způsobem umožňuje žákům aktivně zapojit vlastní zkušenost, rozvíjet vizuální představivost a tak vytvořit účinný nástroj pro rozvoj tvořivosti. Nápadník je názornou metodickou pomůckou pro učitele výtvarné výchovy, kterým umožní získat vlastní názor na výtvarné umění v souvislosti se současnou proměnou myšlení. Nabízí hotová výtvarná cvičení s uvedením přímých odkazů k realizaci Rámcového vzdělávacího programu pro výtvarný obor na ZŠ a na gymnáziích
Určeno pro učitele a lektory výtvarné výchovy
978-80-266-0175-3
cnb002434047
výtvarná výchova
předmětová didaktika
vyučovací metody
abstraktní umění
moderní umění
postmoderní umění
výtvarná výchova metodiky vyučování umění
72/76:37.016 37.016.026 371.3 7.038 7.036/.038 7.038.6 (072)
Nápadník do hodin výtvarné výchovy : nápadník pro ty, kdo skrze vlastní tvorbu chtějí pochopit, co nám sděluje tak zvané "abstraktní umění" / Petra Jašurková - 1. vydání - 151 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cm - Učitelův autopilot . - Učitelův autopilot .
Obsahuje bibliografii
Kniha přináší inovativní, srozumitelnější způsob výkladu umění moderny a současného výtvarného umění (od abstrakce po postmodernu), které se ve školách obvykle z nedostatku porozumění obchází. Jednotlivé výtvarné směry jsou představeny prostřednictvím praktických výtvarných etud, založených na relační metodě výstavby obrazu. Novým způsobem umožňuje žákům aktivně zapojit vlastní zkušenost, rozvíjet vizuální představivost a tak vytvořit účinný nástroj pro rozvoj tvořivosti. Nápadník je názornou metodickou pomůckou pro učitele výtvarné výchovy, kterým umožní získat vlastní názor na výtvarné umění v souvislosti se současnou proměnou myšlení. Nabízí hotová výtvarná cvičení s uvedením přímých odkazů k realizaci Rámcového vzdělávacího programu pro výtvarný obor na ZŠ a na gymnáziích
Určeno pro učitele a lektory výtvarné výchovy
978-80-266-0175-3
cnb002434047
výtvarná výchova
předmětová didaktika
vyučovací metody
abstraktní umění
moderní umění
postmoderní umění
výtvarná výchova metodiky vyučování umění
72/76:37.016 37.016.026 371.3 7.038 7.036/.038 7.038.6 (072)