Public relations : (Record no. 12911)

MARC details
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 01767nam a2200253 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 12911
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20180812021936.0
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 091118s2009 xr |||||||||u||||czecze d
020 ## - ISBN
ISBN 978-80-7367-596-7
-- (váz.) :
Dostupnost 575.00 Kč
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace SOG501
Jazyk katalogizace čeština
041 1# - Kód jazyka
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků čeština
Kód jazyka originálu angličtina
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 65
Idetifikátor vydání MDT h
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno L'Etang, Jacquie,
Datumy související se jménem 1955-
Kód role aut
(RLIN) 17989
245 10 - Údaje o názvu a odpovědnosti
Název Public relations :
Další údaje o názvu základní teorie, praxe, kritické přístupy /
Údaj o odpovědností, atd. Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání Vyd. 1.
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání Praha :
Jméno nakladatele Portál,
datum vydání 2009
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 338 s. :
Další fyzické údaje il. ;
Rozměry 24 cm
504 ## - Poznámka o bibliografii
Text poznámky o bibliografii,atd Obsahuje bibliografie a rejstřík
520 ## - Anotace
Anotace, atd. Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín public relations
-- učebnice
-- význam
-- firmy
-- organizace
-- propaganda
-- psychologie
-- image
-- etika
-- média
-- manažeři
-- komunikace
-- marketing
-- management
-- metody
-- výzkumy
-- analýzy
-- příklady
-- cvičení
-- teorie
700 1# - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Antonín, Petr
Číslo autoritního záznamu jx20050715021
Kód role Překladatel
(RLIN) 31642
765 0# - Záhlaví v originálním jazyce
Název Public relations
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky SOG501 - Městská knihovna Loket
Holdings
Důvod stažení Čárový kód Stav poškození Nepůjčuje se Pořizovací cena svazku Přírůstkové číslo Datum vložení Aktuální umístění Svazková signatura Běžná prodejní cena Dodavatel Kontrolní číslo regálu Lokace Total Holds Naposledy spatřeno Date checked out Kód sbírky Cena platná od Typ jednotky Koha Lokace v rámci oddělení
  421740022881     431.25 22881 18.11.2009 Oddělení pro dospělé 65 575.00 Pemic 127 Oddělení pro dospělé   09.02.2024 26.04.2023 naučná pro dospělé 12.08.2018 Knihy  

Powered by Koha