MARC details
000 -Návěští |
Řídící pole kódované 24B |
02454nam a2200421 4500 |
001 - Kontrolní číslo |
Řídící pole proměnné |
14332 |
005 - Datum posledního zpracování |
Řídící pole 16B |
20180812022018.0 |
008 - Údaje pevné délky |
Řídící pole kódované 40B |
120219s2011 xr ||||||||||||||czecze d |
015 ## - Číslo národní bibliografie |
Číslo ČNB |
cnb002233667 |
020 ## - ISBN |
ISBN |
978-80-262-0019-2 |
-- |
(brož.) : |
Dostupnost |
345.00 Kč |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura |
Agentura původní katalogizace |
SOG501 |
Jazyk katalogizace |
čeština |
041 1# - Kód jazyka |
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků |
čeština |
Kód jazyka originálu |
angličtina |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
3 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
1 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
316 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
37 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
159.9 |
Idetifikátor vydání MDT |
h |
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Armstrong, Thomas, |
Datumy související se jménem |
1951- |
Číslo autoritního záznamu |
xx0144580 |
Kód role |
aut |
(RLIN) |
21721 |
245 10 - Údaje o názvu a odpovědnosti |
Název |
Každý je na něco chytrý : |
Další údaje o názvu |
jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence / |
Údaj o odpovědností, atd. |
Thomas Armstrong ; [z anglického originálu přeložil Martin Škapa] |
246 13 - Variantní názvy |
Hlavní název/zkrácený název |
Jak odhalit a rozvíjet různé druhy inteligence |
250 ## - Údaje o vydání |
Označení vydání |
Vyd. 1. |
260 ## - Nakladatelské údaje |
Místo vydání |
Praha : |
Jméno nakladatele |
Portál, |
datum vydání |
2011 |
300 ## - Fyzický popis |
Rozsah |
253 s. : |
Další fyzické údaje |
il. ; |
Rozměry |
23 cm |
504 ## - Poznámka o bibliografii |
Text poznámky o bibliografii,atd |
Obsahuje bibliografické odkazy |
520 ## - Anotace |
Anotace, atd. |
Být inteligentní znamená víc než jenom dostávat ve škole dobré známky, řešit rychle matematické úlohy a naučit se nazpaměť co nejvíc faktů. Znamená to víc než mít jen vysoké IQ. Kniha pomáhá dětem ve stáří kolem osmého až dvanáctého roku pochopit, „na co jsou chytré“ a jak mohou své přednosti využít k tomu, aby se rozvíjely i v jiných oblastech. Pracuje s osmi druhy inteligence, jak je formulovala teorie mnohočetné inteligence Howarda Gardnera. Děti mohou zjišťovat, jestli jsou „chytré na slova“, „hudebně chytré“, „chytré na logiku“, „obrazově chytré“, „tělesně chytré“, „chytré na lidi“, „chytré na sebe“ či „chytré na přírodu“. Dobře strukturovanou knihu mohou využít nejen děti samy, ale i rodiče, pedagogové a vychovatelé, kteří se v individuálních i skupinových programech zaměřují na všestranný rozvoj dětí a chtějí je podpořit v tom, že každé z nich má nějaké přednosti a svůj způsob, jak se rozvíjet v oblastech, v nichž se mu zatím moc nedaří. |
650 #4 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
school children |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
|
650 #4 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
intelligence |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
|
650 #4 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
talent |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
|
650 #4 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
personality development |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
|
650 #4 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
child rearing |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
|
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
inteligence |
-- |
děti |
-- |
talent |
-- |
výchovy |
-- |
rozvoj |
-- |
osobnosti |
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
populárně-naučné publikace |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
Soubor věcných autorit Národní knihovny ČR |
765 18 - Záhlaví v originálním jazyce |
Název |
You're smarter than you think |
901 ## - |
-- |
9788026200192 |
-- |
1. vyd. |
-- |
20120110 |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) |
Sigla vlastníka jednotky |
SOG501 - Městská knihovna Loket |
928 ## - |
-- |
Portál |
998 ## - |
-- |
002233667 |