Ilustrace : pohledy na výtvarný doprovod české dětské knihy = Illustration : insights into illustrations to accompany Czech children's books / Martin Reissner ; anglický překlad: Chicory s.r.o.
Material type: TextLanguage: čeština, angličtina Publisher: Brno : Moravské zemské muzeum, 2015Edition: První vydáníDescription: 219 stran : barevné ilustrace, faksimile ; 29 cmContent type: text Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 978-80-7028-439-1Other title: IllustrationContained works: Reissner, Martin, 1969- Ilustrace | Reissner, Martin, 1969- Ilustrace. AnglickySubject(s): ilustrace dětské knihyScope and content: Monografie mapuje milníky domácí ilustrační tvorby minulého století, ovšem sleduje i základní tendence současnosti. Autor se ve svých výkladech a hodnoceních opírá o rozsáhlý sumář kritických reflexí literárních a výtvarných děl, který v uplynulém čtvrt století kontinuálně budoval. Kniha však nabízí též vřazení ilustrační tvorby do kontextu filozofického, estetického a obecně literárníhoItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 75 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 421740027634 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
75 Kateřina Černá / | 75 Connaissance des artes. | 75 Veronika Holcová : | 75 Ilustrace : | 75 Za ohradou snů : | 75 Dělat okna tam, kde dříve byly zdi = | 75 Myšlenky moderních malířů : |
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
Monografie mapuje milníky domácí ilustrační tvorby minulého století, ovšem sleduje i základní tendence současnosti. Autor se ve svých výkladech a hodnoceních opírá o rozsáhlý sumář kritických reflexí literárních a výtvarných děl, který v uplynulém čtvrt století kontinuálně budoval. Kniha však nabízí též vřazení ilustrační tvorby do kontextu filozofického, estetického a obecně literárního
Souběžný anglický text
There are no comments on this title.