TY - BOOK AU - Patalas,Thomas TI - Guerillový marketing: jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu SN - 978-80-247-2484-3 : PY - 2009/// CY - Praha PB - Grada Publishing KW - marketing KW - řízení KW - vedení KW - plánování KW - strategie KW - firmy KW - organizace KW - zákazníci KW - klienti N2 - Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat ER -