Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy /
Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
- Vyd. 1.
- Praha : Portál, 2009
- 338 s. : il. ; 24 cm
Obsahuje bibliografie a rejstřík
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií
978-80-7367-596-7 575.00 Kč
public relations učebnice význam firmy organizace propaganda psychologie image etika média manažeři komunikace marketing management metody výzkumy analýzy příklady cvičení teorie