L'Etang, Jacquie, 1955-

Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] - Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 338 s. : il. ; 24 cm

Obsahuje bibliografie a rejstřík

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií

978-80-7367-596-7 575.00 Kč

public relations učebnice význam firmy organizace propaganda psychologie image etika média manažeři komunikace marketing management metody výzkumy analýzy příklady cvičení teorie

65