000 01767nam a2200253 4500
001 12911
005 20180812021936.0
008 091118s2009 xr |||||||||u||||czecze d
020 _a978-80-7367-596-7
_q(váz.) :
_c575.00 Kč
040 _aSOG501
_bcze
041 1 _acze
_heng
080 _a65
_2h
100 1 _aL'Etang, Jacquie,
_d1955-
_4aut
_917989
245 1 0 _aPublic relations :
_bzákladní teorie, praxe, kritické přístupy /
_cJacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]
250 _aVyd. 1.
260 _aPraha :
_bPortál,
_c2009
300 _a338 s. :
_bil. ;
_c24 cm
504 _aObsahuje bibliografie a rejstřík
520 _aKniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií
653 0 _apublic relations
_aučebnice
_avýznam
_afirmy
_aorganizace
_apropaganda
_apsychologie
_aimage
_aetika
_amédia
_amanažeři
_akomunikace
_amarketing
_amanagement
_ametody
_avýzkumy
_aanalýzy
_apříklady
_acvičení
_ateorie
700 1 _aAntonín, Petr
_7jx20050715021
_4trl
_931642
765 0 _tPublic relations
910 _aSOG501
999 _d12911