000 | 01470nam a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 16647 | ||
005 | 20180812022152.0 | ||
008 | 150827s2015 xr ||||||||||||||czecze d | ||
015 | _acnb002649971 | ||
020 |
_a978-80-262-0794-8 _q(brož.) |
||
035 | _a(OCoLC)910988000 | ||
040 |
_aSOG501 _bcze |
||
041 | 1 |
_acze _heng |
|
080 |
_a371.314.6 _2MRF |
||
080 |
_a159.947.5 _2MRF |
||
080 |
_a159.952 _2MRF |
||
080 |
_a(072) _2MRF |
||
080 |
_a(076.5) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aPaterson, Kathy, _d1943- _7xx0124086 _4aut _929581 |
|
245 | 1 | 0 |
_aMotivační tříminutovky : _bpřes 100 jednoduchých cvičení k aktivizaci skupiny / _cKathy Paterson ; [z anglického originálu ... přeložila Miroslava Kopicová] |
250 | _aVyd. 1. | ||
260 |
_aPraha : _bPortál, _c2015 |
||
300 |
_a183 s. ; _c23 cm |
||
520 | 2 | _aMotivace a pozornost žáků a studentů během výuky nutně kolísá. Všimne-li si učitel, že jeho výklad nikdo neposlouchá, děti si vyťukávají textové zprávy, štěbetají, zasněně hledí z okna, usínají nebo dokonce spí, je čas na motivační tříminutovku, neboli životabudič | |
650 | 0 | 7 |
_aaktivizační metody ve výuce _7ph446679 _2czenas _929582 |
650 | 0 | 7 |
_amotivace _7ph115358 _2czenas _929583 |
650 | 0 | 7 |
_arozvoj pozornosti _7ph145201 _2czenas _929584 |
653 |
_amotivace _apozornost _aaktivizační _ametody |
||
765 | 0 |
_t3-minute motivators _9Česky |
|
901 |
_b9788026207948 _f1. vyd. _o20150514 |
||
910 | _aSOG501 | ||
999 | _d16647 |