000 01839nam a2200313 i 4500
001 39238
005 20180812023615.0
008 180522s2018 xr ||||||||||||||czecze d
015 _acnb002963593
020 _a978-80-242-6042-6
_q(brožováno) :
_cKč 329,00
040 _aSOG501
_bcze
_erda
041 1 _acze
_heng
100 1 _aCline, Ernest,
_d1972-
_7xx0147343
_4aut
_935939
240 1 0 _aReady player one.
_lČesky
245 1 0 _aReady player one /
_cErnest Cline ; přeložila Naďa Funioková, Naděžda Funioková
250 _aVydání třetí, v EMG druhé
264 1 _aPraha :
_bKnižní klub,
_c2018
300 _a423 stran ;
_c21 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
500 _aPřeloženo z angličtiny
520 2 _aPíše se rok 2045 a svět nejen že se stále potácí v ekonomické krizi, ale zásadně se přidala i krize energetická. Situace většiny lidí na Zemi je neutěšená a tak není divu, že kdo může, uniká do virtuální reality on-line hry OASIS. Nejen, že svět virtuálních životů dává zapomenout na nesnesitelnost života opravdového, ale navíc tvůrce hry zakódoval do světa OASIS indicie, které mají schopného hráče dovést až k cíli. Tím se předpokládá být poklad nesmírné ceny, neboť autor virtuálu byl miliardářem. Když obyčejný středoškolák při hře o jednu z indicií víceméně zakopne, rozjede se hon. A těžko říci, kde bude nebezpečnější. Zda ve světě virtuálním nebo v tom skutečném
546 _aČeský text
653 _aamerická literatura
_asci-fi
_aromány
700 1 _aFunioková, Naděžda
_7jx20051130019
_4trl
_915960
901 _b9788024260426
_f3. vydání, 2. vydání v nakl. Euromedia Group - Knižní klub
_o20180504
910 _aSOG501
999 _d39238