000 02178nam a2200385 i 4500
001 59838
003 CZ PrSKC
005 20240424105827.0
008 240410s2024 xr ||| | cze
020 _a9788011042776
_q(brožováno) :
_c399.00 Kč
040 _aUHG001
_bcze
_erda
041 _acze
044 _axr
072 7 _a821.162.3-3
_xČeská próza
_925
100 1 _aPrchal, Marek
_4aut
245 1 0 _aDuše národa /
_cMarek Prchal
250 _aPrvní vydání
264 1 _a[Česko] :
_bDuše národa,
_c2024
300 _a422 stran ;
_c18 cm
336 _atext
_btxt
_2rdacontent
337 _abez média
_bn
_2rdamedia
338 _asvazek
_bnc
_2rdacarrier
520 2 _aNejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu Babiš. Z politické strany, která měla 0,3 %, spoluvytvořil hnutí, které vyhrávalo deset let všechny volby, nebo v nejhorším případě aspoň vždy dodal číslo, které tu nebylo.Kluk z ulice, kterého vyhodili už ze základní školy. V této knížce poprvé odhaluje svůj způsob práce s lidmi, koučing, naslouchání, pokročilé mentální techniky, vizualizace a práci s komfortní zónou. Jak se mu povedlo celé roky držet v preferencích 30 %? Jak vypadá jeho den, jaká je struktura jeho týmu, co čte a co nečte, koho považuje za relevantního? Proč má raději Balenciagu než Pradu, i když se nedá nosit? Je povrchní? Co si umí vychutnat? Proč deset let nespal a dřel jak magor?
600 1 4 _aPrchal, Marek
648 7 _a21. století
_7ch460559
_928880
650 0 7 _amarketing
_7ph115227
_928696
650 0 7 _2czenas
651 7 _aČesko
_7ge128065
_924702
653 0 _ačeská próza
655 7 _ačeské příběhy
_7fd133973
_933122
655 7 _aautobiografické příběhy
_7fd131891
_933098
655 4 _aautobiografické vzpomínky
_7fd131854
_2czenas
_920860
910 _aSOG501
999 _d59838