Guerillový marketing :

Patalas, Thomas, 1967-

Guerillový marketing : jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu / Thomas Patalas - 1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 191 s.

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat.

978-80-247-2484-3 : 249.00 Kč

marketing řízení vedení plánování strategie firmy organizace zákazníci klienti

33

Powered by Koha