Guerillový marketing : (Record no. 12890)

MARC details
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 01706nam a2200241 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 12890
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20180812021936.0
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 090904s2009 xr |||||||||u||||czecze d
020 ## - ISBN
ISBN 978-80-247-2484-3 :
Dostupnost 249.00 Kč
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace SOG501
Jazyk katalogizace čeština
041 1# - Kód jazyka
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků čeština
Kód jazyka originálu němčina
072 #7 -
-- Management. Řízení
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 33
Idetifikátor vydání MDT h
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Patalas, Thomas,
Datumy související se jménem 1967-
Číslo autoritního záznamu mzk2009512610
Kód role aut
(RLIN) 17862
245 10 - Údaje o názvu a odpovědnosti
Název Guerillový marketing :
Další údaje o názvu jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu /
Údaj o odpovědností, atd. Thomas Patalas
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání 1. vyd.
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání Praha :
Jméno nakladatele Grada Publishing,
datum vydání 2009
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 191 s.
520 ## - Anotace
Anotace, atd. Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost! V současné době, kdy jsou lidé fádností tuctových reklam často otráveni, otevírá guerillový marketing šance firmám všech velikostí. Máte možnost zvolit nové a originální cesty, kterými získáte pozornost zákazníků a zároveň ušetříte svůj rozpočet. Tato čtivá kniha na mnoha příkladech z praxe vysvětluje všechny možnosti guerillového marketingu, od komunikační politiky přes analýzu cílové skupiny, rozvoj strategií guerillového marketingu, zapojení a trvalého získání zákazníků, využití internetu až po práci s médii. Ve světě je guerillový marketing tématem číslo jedna, u nás se začíná teprve pomalu prosazovat.
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín marketing
-- řízení
-- vedení
-- plánování
-- strategie
-- firmy
-- organizace
-- zákazníci
-- klienti
765 0# - Záhlaví v originálním jazyce
Název Guerilla Marketing - Ideen schlagen Budget
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky SOG501 - Městská knihovna Loket
Holdings
Důvod stažení Čárový kód Stav poškození Nepůjčuje se Pořizovací cena svazku Přírůstkové číslo Datum vložení Aktuální umístění Svazková signatura Běžná prodejní cena Dodavatel Kontrolní číslo regálu Lokace Total Holds Naposledy spatřeno Date checked out Kód sbírky Cena platná od Typ jednotky Koha Lokace v rámci oddělení
  421740022853     186.75 22853 04.09.2009 Oddělení pro dospělé 33 249.00 Pemic 127 Oddělení pro dospělé   08.02.2024 04.12.2017 naučná pro dospělé 12.08.2018 Knihy  

Powered by Koha