Nápadník do hodin výtvarné výchovy : nápadník pro ty, kdo skrze vlastní tvorbu chtějí pochopit, co nám sděluje tak zvané "abstraktní umění" / Petra Jašurková
Material type: TextSeries: Učitelův autopilotPublisher: Brno : Edika, 2015Edition: 1. vydáníDescription: 151 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 30 cmContent type: text | statický obraz Media type: bez média Carrier type: svazekISBN: 978-80-266-0175-3Subject(s): výtvarná výchova | předmětová didaktika | vyučovací metody | abstraktní umění | moderní umění | postmoderní umění | výtvarná výchova metodiky vyučování uměníScope and content: Kniha přináší inovativní, srozumitelnější způsob výkladu umění moderny a současného výtvarného umění (od abstrakce po postmodernu), které se ve školách obvykle z nedostatku porozumění obchází. Jednotlivé výtvarné směry jsou představeny prostřednictvím praktických výtvarných etud, založených na relační metodě výstavby obrazu. Novým způsobem umožňuje žákům aktivně zapojit vlastní zkušenost, rozvíjet vizuální představivost a tak vytvořit účinný nástroj pro rozvoj tvořivosti. Nápadník je názornou metodickou pomůckou pro učitele výtvarné výchovy, kterým umožní získat vlastní názor na výtvarné umění v souvislosti se současnou proměnou myšlení. Nabízí hotová výtvarná cvičení s uvedením přímých odkazů k realizaci Rámcového vzdělávacího programu pro výtvarný obor na ZŠ a na gymnáziíchItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|
Knihy | Oddělení pro dospělé | naučná pro dospělé | 72/76 (Browse shelf(Opens below)) | Available | 421740027378 |
Browsing Oddělení pro dospělé shelves, Collection: naučná pro dospělé Close shelf browser (Hides shelf browser)
72/76 Mezera : | 72/76 Snídaně u Sothebyho : | 72/76 Josef Váchal : | 72/76 Nápadník do hodin výtvarné výchovy : | 72/76 Sport je umění : | 72/76 Třetí mysl. Jiří Kovanda a (ne)možnost spolupráce = | 72/76 Krása bude křečovitá : |
Obsahuje bibliografii
Kniha přináší inovativní, srozumitelnější způsob výkladu umění moderny a současného výtvarného umění (od abstrakce po postmodernu), které se ve školách obvykle z nedostatku porozumění obchází. Jednotlivé výtvarné směry jsou představeny prostřednictvím praktických výtvarných etud, založených na relační metodě výstavby obrazu. Novým způsobem umožňuje žákům aktivně zapojit vlastní zkušenost, rozvíjet vizuální představivost a tak vytvořit účinný nástroj pro rozvoj tvořivosti. Nápadník je názornou metodickou pomůckou pro učitele výtvarné výchovy, kterým umožní získat vlastní názor na výtvarné umění v souvislosti se současnou proměnou myšlení. Nabízí hotová výtvarná cvičení s uvedením přímých odkazů k realizaci Rámcového vzdělávacího programu pro výtvarný obor na ZŠ a na gymnáziích
Určeno pro učitele a lektory výtvarné výchovy
There are no comments on this title.